ח"כ מילביצקי: "בחדרי המו"מ הטונים אחרים לגמרי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מילביצקי: "בחדרי המו"מ הטונים אחרים לגמרי"

    ח"כ חנוך מילביצקי במהדורת הבוקר: "הצענו בזמנו לאופוזיציה לדחות בהסכמה את נושא הוועדה כדי שנוכל לשבת בנחת על היתר הנושאים. הם סירבו והיום צריך להחליט מה עושים. הם מציבים אולטימטומים שלא מרשימים אף אחד"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על ההידברות בבית הנשיא. "אנחנו נפגשים היום. נראה לאן מגיעים. יש הרבה על מה לדבר אם רוצים הסכמה כוללת על כל הנושאים שבמחלוקת. אבל בגלל לוחות הזמנים בנוגע לוועדה לבחירת שופטים, משתדלים להתכנס להסכמות בנושא עילת הסבירות והיועמ"שים".

    לדבריו "הצענו בזמנו לאופוזיציה לדחות בהסכמה את נושא הוועדה כדי שנוכל לשבת בנחת על היתר הנושאים. הם סירבו והיום צריך להחליט מה עושים. הם מציבים אולטימטומים שלא מרשימים אף אחד".

    מילביצקי סיפר כי בתוך חדרי המו"מ הכל נשמע אחרת: "כאשר הם מדברים איתנו הטון הוא אחר לגמרי. הם מאוד מודאגים ויש עליהם לחץ גדול ממנהיגי המחאה והם מרגישים שהם צריכים להצטדק בפניהם. אין שום קשר בין ההתנהלות שלהם בתקשורת להתנהלות שלהם בחדר. הם רציניים ומדברים בפתיחות והתרשמתי שבאמת רוצים להגיע להבנות".

    עוד אמר: "רוב הציבור נוטש את ההפגנות ונשאר רק גרעין אלים ואנרכיסטי".

    "אנחנו יכולים להעביר את הרפורמה במליאה בכל רגע", הבהיר. "אני לא חושב שזו חולשה אלא מנהיגות של ראש הממשלה שהחליט ללכת לשיחות בכל הכוח. במידה וזה ייכשל נוכל להגיד שעשינו הכל כדי להגיע להסכמות".

    מילביצקי התייחס להסתה נגד החרדים: "מה שקורה נגד הציבור החרדי זה הרבה יותר מהסתה. אלה מאורעות אנטישמיים. זו אנטישמיות. בגרמניה זה לא יכול לעבור היום".

    על האלימות נגד נבחרי ציבור: "כלפינו כבר מופנית אלימות אמיתית אבל אתה לא שומע את גורמי אכיפת החוק. איפה היועמ"שית? כאשר יקרה מקרה אלימות משמעותי חלילה, היא לא תוכל להינקות מאחריותה על הדם שיישפך".

    על האפשרות לפיטוריה: "חשבתי שזה לא נכון לפטר יועמ"ש, אבל בעקבות המאורעות האחרונים נכון יהיה לשקול את הדברים האלה פעם נוספת. אבל זו החלטה של ראש הממשלה ושר המשפטים".



    0 תגובות